Monday, December 27, 2010

yahuuuuu......nnt nak dpt lagi

Ahad,26 Disember 2010

* Lambat hapdet,ambil feel dulu.heehee... xder la lame mane... baru je semalam


Saya cuma stay kat rumah menanti ketibaan bakal mak mentua bersama kerabat dan Oppa tercinta...

mak kate ko gelojoh... jnji dtg kul 3 tp pukol 1.45 da 'assalamualaikum' kat depan umah bawa

kaum kerabat ...

Berkenal-kenalan antara pihak sy dan oppa saya…

mak dia,bapak dia,nenek dia,atok dia,

mak long dia,pak long dia,sepupu dia,

Haa..kan pakej tuuu..

Dah dapat bermesra alam dengan banyak orang

Bak kata saya sendiri,self-promote dekat bakal family dan komuniti baru..

..ececeh..heee

*sila ketawa gedik

Dan paling best, saya dapat ni sebagai hadiah dari hati

.

.

.

.

.

.

.

Jeng..jeng..


Ha lawo x??Kalau orang cakap tak lawo pun tak apa.

Saya yang nak pakai..hehehe

.

.

.

.

.

.

Motif oppa belikan ni?

Sy da di cop oleh die....


dan ini juga sebagai hadiah untuk saya..... sukenyer....



Suka sangat (^_____^)

Sekian,laporan langkah permulaan untuk mengota janji tamat ya...

Nantikan laporan kali kedua akan datang..bai~~

Maaf, gambar bersama bakal family dan komuniti tak disediakan sebab saya malas nak cam-hore sepanjang hari tu.Cuma feel nak diulit oppa jek.Huhu..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...