Wednesday, March 16, 2011

tetamu x diundang

Saya tak tahu orang lain alami benda yang sama atau tak.Seperti sedia maklum,saya sekarang dah kurang jalan-jalan blog "blogwalking". Mood x menentu jiwa kacau sekarang... Tapi chatbox penuh dengan senarai tetamu yang tak terundang.. saya suke org g ke blog saya msj yg ditinggalkan tu pon saya suke, cume identiti nyer jer yg saya kurang berkenan..... kalo u all x caye u all boleh cek sendiri... mcm mane yer... jgn berkecil hati yer ape yg saya ckp ni.... xder niat ape ape pon cume nak memperbetulkan keadaan jer....

kelik untuk pembesaran

Saya lihat pada IP address,sangat pelik.Contohnya :

blogobo.com/in/55/0/

segregative.com/about

and manyak lagi!

Trafik kat nuffnang tak juga meningkat.Jadi,siapa mereka yang sebenarnya??Saya jadi kompius dan berhajat untuk tidak berkunjung ke 'rumah' mereka.Apa yang saya tahu,IP sebegini lebih kepada pengiklanan sahaja.Maaflah!Saya blogging bukan untuk beriklaneka *macam sebut sukaneka hari keluarga plak! Dan maaflah kalo nak tarik sy dari join bisnes MLM ni, saya mmg x berkenan..Kecuali kalau anda datang dan tolong kelik nuffnang sayang saya tu dan trafik meningkat seterusnya pendapatan berganda,barulah saya balas balik.Nak saya tolong anda,anda tolonglah saya dulu!Adil bukan??...................hahahaha

* LUPAKAN 2 BARIS AYAT TERAKHIR.Mulut,jangan kau celupar.

2 comments:

  1. Memang kalau orang tu sapa camtu biasanya untuk tujuan pengiklanan yang entah hapa-hapa.

    Sila abaikan saja ataupun kamu warning siap-siap kat chatbox.

    (ps: buat warning guna font besaq and berwarna merah.)

    ReplyDelete
  2. boleh he nak warning... hahaha....
    thank u utk itu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...