Thursday, April 14, 2011

misi dan visi

Nak tggu gaji dapat tu punya la hazab, sebulan tunggu..... nak habiskan punye la senang x sempat sejuk dalam akaun teros transfer ke hutang hutang tertunggak.... 2 3 jam pon abis... x pon letak la saya kat SHOPPING KOMPLEKS... isyallah sejam da habis...pantang ade duit lebih hujung mggu teros berjalan sane sini, berJOLI KATAK....

Adakah saya ni BOROS? YA memang boros......

Sangat BOROS, perlu ubah... jangan biarkan jer, nnt melarat merana diri gamaknye..... hehehe.... macam mane yer carenye..... adakah dengan MENABONG?

Ya MENABONG......

Oleh itu saya harus MENABONG, bio keadaan sume terkawal.... lebihan duit harus disimpan dan bukan berJOLI sakan..... xperla sikit pon jadik la dari x menabong teros parah jugak kan..... “SIKIT SIKT LAME LAME JADI BUKIT”.... auwww, jadik gunung pon ok jugak kan..... oleh itu mulai saat ini dan hari ini saya nak kumpol duit menggunakan sampul surat... sape nak join jomla.... mane tahu menjadik ke.... nak harap saya g BANK..... hancur...... kalo pegi pon sebab nak kuokan duit... bukan nak masukkan.... hahaha...

Langkah 1

Sediakan sampul surat kosong.. thanks cik aisyah buatkan....haha....


Langkah 2

Listkan ape jenis simpanan yang hendak dibuat

Langkah 3

Masuk kan duit didalam sampul..... hehehe.... dua ringgit pon ok la kan.... seminggu 2*7=14... sebulan 30*2=60... okla... dari x menyimpan lansung...

tp kalo ade duit lebih masuk lebih.... nak tggu duit kawen cukup gamaknye 10 tahun la.... lamenye....

Mudah mudahan bertahan la VISI DAN MISI saya.....



5 comments:

  1. hehe...neway..U'RE WELCOMEE...comel kan sampul tu? handmade kauuuu...

    susah nak dapat tu.

    =) selamat berjaya la misi dan visi cik sitah tu ye? chaiyokk!

    ReplyDelete
  2. wah2...sungguh efisyen..
    nak joiiinnnn....!!!
    almklum tabiat berbelnje ak ni mmg da thp kronik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...