Tuesday, April 5, 2011

Tahniah untuk semua

MELETOP LETOP ABPBH 2010...

Tp saya x tengok pon... hahaha

Sebab saya tertido di depan tv...

Blom pukol 9 lagi boleh plak mate ni terlelap....

Eh eh sado sado pukol 12 ABPBH pon abis....


tp x per la sepintas lalu ape yg saya sempat donlod....



TAHNIAH pada yg berjaya dan tahniah pada yang x berjaya......

Teroskan usaha anda menjadi orang seni....

SENI tu kan halusssss....


MAHARAJA LAWAK syok tu..... ketawe x terhingga...

TAHNIAH juga untuk MAN menang RAJA LAWAK....

Moga teros maju..... hahaha....

Mcm ayat orang pengiat seni jer kan....

No komen.....



Dan hari ni plak daisypath saya memaparkan nombor cantik....

Pegi TOTO ni pon ok jugak.... 6333.... ha terpesong dari landasan.....

“Kalo da sesat jauh cepat cepat la balik ke pangkal jalan.....”

Ha sume tu mengarot, x der kene mengena.....

Mcm x caye da lame rupenye saya kawan ngn incik fadzli...

Pejam celik pejam celik da 6 tahun...

Mudah mudahan apa yang kami rancang menjadi kenyataan, dengan izin dari-NYA... amin...

Apa yang penting dalam perhubungan, KEJUJURAN, KEIKHLASAN dan apa yg sepatutnya mesti ada dlm diri untuk dicintai dan mencintai.... hahaha... (terjiwang plak)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...